Všiml jsem si, že na svém pilotu z roku 2016 se zdá, že teplota pro ovládání klimatizace je příliš vysoká. Například, protože je venku zima, foukám na 80 F, abych rychle zahřál kabinu. Jakmile je uvnitř teplo, snížím ho na 68F. Vzduch vycházející z ventilačních otvorů je stále mnohem teplejší než 68F. Dávám tomu pár minut a přemýšlím, že by se to mohlo stále upravovat a stále má teplo ve ventilačním systému, ale stále je to příliš teplé. Postupně jej snižuji o jeden stupeň po druhém na asi 60F, než se vzduch ochladí. (Ovládám to ručně a nepoužívám «Auto».) Má někdo také pocit, že teplota klimatizace je po použití tepla příliš vysoká i při teplotě kolem 65 F?

2016 Pilot EX-L w/RES — White Diamond Pearl
187 příspěvků · Připojeno 2011

Víte, nebo možná ne, že pokud nastavíte teplotu na 68 a použijete „auto“, teplo nebo vzduch poběží na to, co potřebuje, aby bylo co nejúčinněji dosaženo tohoto nastavení teploty. V případě tepla vyfoukne při vysokém nastavení a vysokém ventilátoru a postupně sníží výkon, jak se vozidlo zahřeje. Používám „auto“ výhradně zde v Severní Dakotě, kde je dnes venku neuvěřitelných 4. :překvapení::překvapení:

2018 Pilot EX-L se snímáním
johnspilot Začátek diskuze
28 příspěvků · Připojeno 2016

Dík. Nikdy jsem nebyl příznivcem používání funkce Auto a jsem si vědom, že to auto udělá. Ventilátory na plný výkon jsou na můj vkus až příliš hlasité, takže je rád ovládám ručně.

2016 Pilot EX-L w/RES — White Diamond Pearl
100 příspěvků · Připojeno 2016

Nevšiml jsem si tohoto chování, ale zajímalo by mě, jaká nastavení se používají. Bylo uvedeno, že „auto“ není zapnuto, ale co třeba „synchronizace“? Za předpokladu, že topné kanály jsou poněkud sdíleny mezi řidičem a spolujezdcem, je možné, že nedostatečný pokles teploty je způsoben nastavením ovládání spolujezdce na vysoké hodnotě v nesynchronizovaném režimu?

2016 Pilot Canadian Touring (American Elite), Black Forest Pearl, černý kožený interiér
ZF 9, Topení bloku motoru, Elektricky sklopná zrcátka, Tažné zařízení, Kabeláž, Kabeláž, Chladič ATF
Osvětlené stupačky, pojistné matice kol, příčníky střešního nosiče, nášivka zadního nárazníku
Sada krytů nákladu, vložka a přepážky nákladu, ochranné rohože do každého počasí, stan

johnspilot Začátek diskuze
28 příspěvků · Připojeno 2016

Věřím, že pokaždé, když jsem to testoval, synchronizace byla zapnutá. Když jsem to testoval, mám pravou ruku na větracím otvoru na straně řidiče vpravo od volantu. Při příštím pokusu budu potřebovat něco na měření teploty vycházející z ventilace.

2016 Pilot EX-L w/RES — White Diamond Pearl
180 příspěvků · Připojeno 2016

Jaká náhoda, myslel jsem, že sem zveřejním úplně stejný dotaz! Toto chování zažívám také. Docela by mě zajímalo, co se děje nebo jestli je to chyba v systému klimatizace (2017 Touring AWD, btw).

ČTĚTE VÍCE
Lexus UX vydává při vysokých rychlostech bzučivý zvuk – příčiny a jak to opravit

2017 Pilot Touring AWD. východní mše.
2610 příspěvků · Připojeno 2011

Zdá se, že se v mém Touring AWD 2016 chová docela dobře, kromě toho, že ventilátory jsou trochu hlučné. V plném «auto» je dokonce dost chytré na to, aby počkalo, až se motor zahřeje, než začne foukat vzduch. Odstraňuje arktický vítr.

Ale uvědomte si, co dělá dmychadlo 2. řady. Občas do toho mého narazí tlačítka a odstřelí to, i když by nemělo. “Sync” to řeší.

73 příspěvků · Připojeno 2016

Když jsem zvýšil ventilátor pro 2. řadu, všiml jsem si, že zepředu (řada řidiče/cestujícího) vyfukuje více vzduchu. To máte na mysli?

Honda Pilot EX-L AWD 2016 — White Diamond Pearl
331 příspěvků · Připojeno 2015

Nejde o teplotu vycházející z ventilace. Teplota se měří podle teploty v kabině jako celku.

johnspilot Začátek diskuze
28 příspěvků · Připojeno 2016

Jsem si docela jistý, že teplota naměřená v autě se uplatní pouze tehdy, když je zvoleno „auto“. Pokud nepoužívám „auto“ a nenastavuji teplotu, měla by to být úprava teploty vzduchu přicházejícího z ventilace.

2016 Pilot EX-L w/RES — White Diamond Pearl
Zobrazit další odpovědi
194 příspěvků · Připojeno 2015

měla by upravovat teplotu vzduchu vycházejícího z ventilace.

Nastavuje teplotu vzduchu vycházejícího z ventilace, ale číslo je pouze relativní, systém nemá představu o teplotě, pokud nejste v automatickém režimu.
Chvíli mi to trvalo, ale nakonec jsem si zvykl na automatické nastavení a stále občas používám manuální.

2610 příspěvků · Připojeno 2011
systém nemá představu o teplotě, pokud nejste v automatickém režimu. .

Není pravda. Ve vozidle se systémem «Trizone Automatic Climate Control» jsou všechny režimy «auto», není zde žádné ruční ovládání teploty větracího vzduchu, pokud teplotu nevytočíte až na krajní hodnotu. Tento dokument může pomoci. Uvedený příklad je pro chlazení, ale jasně ukazuje, že systém „překmitne“ a odčerpá vzduch chladnější, než je nastavená teplota, dokud se interiér vozidla nevyrovná na nastavenou hodnotu. Údajně všechny výbavy nad LX mají systém klimatizace.

Pokud by byl vzduch z ventilačních otvorů omezen na nastavenou teplotu, trvalo by věčnost, než by se interiér vozu dostal na tuto teplotu, a to není chování, které pozoruji na svém Touringu 2016.

Ale možná by pomohlo, kdybychom mluvili o stejné věci. Toto je obrázek ovládacích prvků v mém Touring 2016 a bez ohledu na to, co dělám, nemohu ručně ovládat teplotu ventilačního vzduchu.

Vehicle Car Mid-size car Center console Multimedia

LX má zjevně jiné ovládací prvky s ručním ovládáním teploty větracího vzduchu. Zde je obrázek z pilotní prodejní brožury 2017. Je to LX?

Vehicle Car Electronics Technology Auto part

[editovat] Myslím, že problém je v tom, že tlačítko «Auto» ve skutečnosti znamená «Full-Auto», kde ovládá rychlost ventilátoru. Vzpomínám si na debakl s tlačítkem «VTM-4 Lock» v předchozích generacích Pilotů/MDX, kde si sakra všichni mysleli, že systém VTM-4 AWD je aktivní pouze po stisknutí tohoto tlačítka, dokonce i profesionální autoři (!), ale ve skutečnosti toto tlačítko aktivovalo speciální režim systému VTM-4. Systém byl vždy «ON».

ČTĚTE VÍCE
Chrysler Aspen AC nechladí - příčiny a diagnostika

johnspilot Začátek diskuze
28 příspěvků · Připojeno 2016

Děkujeme za všechny vaše příspěvky! Je legrační, jak něco, co používáme každý den a myslíme si, že tomu rozumíme, může být opravdu tak matoucí a nefunguje to, jak jsme si celé ty roky mysleli. Stále si nejsem jistý, čemu v tuto chvíli věřit. Jen na základě mých zkušeností se systémy klimatizace, Auto je, když nastavíte teplotu a jednotka zjistí nejúčinnější teplotu/rychlost ventilátoru, aby tam získala naměřenou teplotu. Pokud není Auto zapnuto, máte pod kontrolou teplotu a otáčky ventilátoru.

Přál bych si, aby ostatní šli a zkusili to dnes cestou domů a podali zprávu.

Její scénář:
— Auto je plně zahřáté
— Jízda normální rychlostí na dálnici (prosím, proveďte to bezpečně)
— Režim «Auto» VYP
— Sync ON
— Zadní ON
— Recirkulace VYP
— Nastavte rychlost ventilátoru na 2
— Nastavte teplotu na 80F
— Nechte foukat alespoň 1 minutu nebo dokud se nebudete cítit jako 80F s rukou před větracím otvorem napravo od volantu.
— Snižte teplotu vždy o 2 stupně, dokud neucítíte změnu teploty větracího vzduchu. Dejte tomu 30 sekund před každou změnou.
— Nahlaste, jakou teplotu začínáte pociťovat chladněji a také teplotu venkovního vzduchu.

2016 Pilot EX-L w/RES — White Diamond Pearl
495 příspěvků · Připojeno 2015

Pilota neřídím kromě víkendů. Ale můžu vám říct toto, udělal jsem to druhý víkend (nastavil jsem to na 80+) a snižoval teplotu, když se dostal na horko a teplota klesla. Obvykle jsem nastavil teplotu na rozsah 72 a pilot se ochladil pomocí výše uvedených parametrů (kromě položky poklesu o dva stupně). Pokud necítíte rozdíl mezi 80 a 72, váš pilot má problémy.

2610 příspěvků · Připojeno 2011

Jste potíže. Teď mě zajímá, jestli vím, jak moje klimatizace funguje.

Přiznávám se k jednomu velkému předpokladu: že to funguje většinou stejně jako v předchozích 3 vozidlech MDX/Pilot vybavených klimatizací, které jsem řídil jako každodenní řidič posledních 14 let. Moje myšlenky se toužebně obracejí k mému třešňově červenému 2003 MDX (zdráhavě předán mé dceři), který mezi své kouzlo počítá i Manuál majitele, který, jak se zdá, napsal anglicky mluvící člověk. Výmluvně hovoří o režimech ovládání klimatizace „Plně automatický“ a „Poloautomatický“ a vozidlo podle záruky zobrazuje „plný automatický“ nebo „automatický“ na malém malém displeji. Jsem přesvědčen, že systém se chová stejně v roce 2016 Piloti s klimatizací, i když jsem otevřený důkazům o opaku. Všiml jsem si jednoho rozdílu, že tlačítko On/Off v 2016 Pilot Touring vše vypne, ale po opětovném zapnutí jej obnoví na dříve používaná nastavení. Starý systém prostě přešel přímo do „plného automatu“ a odtud jste se mohli upravit. Ale tady je pár dobře napsaných próza, která by mohla pomoci (z 2003 Acura MDX Owner’s Manual):

ČTĚTE VÍCE
Je Ford Kuga vhodný jako moderní rodinný vůz?

Text Font Line Design Illustration

Text Font Line art Illustration

A relevantní zápletka z dokumentu, který jsem zveřejnil dříve:

Text Line Font Diagram Parallel

495 příspěvků · Připojeno 2015

Jste potíže. Teď mě zajímá, jestli vím, jak moje klimatizace funguje.

Přiznávám se k jednomu velkému předpokladu: že to funguje většinou stejně jako v předchozích 3 vozidlech MDX/Pilot vybavených klimatizací, které jsem řídil jako každodenní řidič posledních 14 let. Moje myšlenky se toužebně obracejí k mému třešňově červenému 2003 MDX (zdráhavě předán mé dceři), který mezi své kouzlo počítá i Manuál majitele, který, jak se zdá, napsal anglicky mluvící člověk. Výmluvně hovoří o režimech ovládání klimatizace „Plně automatický“ a „Poloautomatický“ a vozidlo podle záruky zobrazuje „plný automatický“ nebo „automatický“ na malém malém displeji. Jsem přesvědčen, že systém se chová stejně v roce 2016 Piloti s klimatizací, i když jsem otevřený důkazům o opaku. Všiml jsem si jednoho rozdílu, že tlačítko On/Off v 2016 Pilot Touring vše vypne, ale po opětovném zapnutí jej obnoví na dříve používaná nastavení. Starý systém prostě přešel přímo do „plného automatu“ a odtud jste se mohli upravit. Ale tady je pár dobře napsaných próza, která by mohla pomoci (z 2003 Acura MDX Owner’s Manual):

A relevantní zápletka z dokumentu, který jsem zveřejnil dříve:

Myslím, že automatický předpoklad, že MDX a Pilot používají úplně stejný systém, natož aby 2003 měl stejný systém jako 2016, není srovnání jablek s jablky, ale souhlasím, že jsou podobné.

Mně se v poloautomatické sekci, kterou jste sdíleli (opět, i když pro MDX), čte, že některé funkce lze ovládat ručně v FULL AUTO. Souhlasím s tímto tvrzením, protože i já mohu stisknout tlačítko Auto (Full Auto), které obvykle zapne ventilátory na maximum. Pak obvykle ručně upravím rychlost ventilátoru podle svých představ (Semi-Auto; systém je stále v Auto. Jen jsem upravil rychlost ventilátoru a věřím, že na displeji stále zobrazuje Auto).

V režimu Auto (plný nebo poloautomatický) by měl pilot upravit vnitřní teplotu pilota na nastavenou teplotu. Pokud není v režimu Auto, systém by měl jednoduše foukat studený nebo horký vzduch v závislosti na aktuálním nastavení. Jako analogii porovnávám poslední jmenovaný podobný starým autům, které měly červenou a modrou páčku, která ovládala teplotu. Můžete nastavit páku na úplně modrou (předpokládejme, že není AC) a systém vytlačí pouze nejchladnější vzduch, který dokáže odsát. U červeného platí opak, vytlačí nejžhavější vzduch, který auto dokáže odsát. Pokud se vám nelíbily extrémy (studené nebo horké), vždy jsem se přistihl, že posouvám přepínač, abych našel správnou teplotu.

Podle mého názoru a osobní zkušenosti s mým Pilotem, když systém není v režimu Auto (automaticky není na displeji), systém bude jednoduše foukat chladný nebo horký vzduch konzistentně (což znamená žádné nastavování na základě skutečné vnitřní teploty pilota) dokud ručně neupravím nastavení teploty. Představte si to jako domácí ventilátor, který jednoduše fouká konstantní ustálenou rychlostí.

ČTĚTE VÍCE
Chevy Tahoe Android Auto nefunguje - příčiny a jak to opravit

Když je systém v režimu Auto (polo nebo plný), přizpůsobí se vnitřní teplotě pilota. Představte si to jako systém klimatizace ve vašem domě. Když teplota v pilotu dosáhne nastavené teploty v systému, zastaví se nebo upraví nastavení, dokud vnitřní teplota neklesne mimo nastavený rozsah.

Vraťte se k původnímu příspěvku, když není v Auto, pokud nemůžete rozeznat rozdíl v teplotě vzduchu foukajícího při nastavení na 70 a 80, pak něco nemusí být v pořádku. Jak je uvedeno výše, systém může odsávat studený nebo horký vzduch pouze do určité míry, pokud nepoužíváte klimatizaci. Nastavení teploty na 66 v neautomatickém režimu nutně neznamená, že vzduch bude foukat 66. Měli byste však cítit rozdíl mezi 80 a 70 (vzduch by měl být do určité míry chladnější). Možná budete chtít otestovat teploměrem, abyste získali přesnou analýzu situace. IMO, 95 stupňový den a 100 stupňový den je HORKÝ v obou případech. Skutečnou teplotu bych poznal, jen kdybych ji odečetl na měřidle.

V mém prvním teplém dni od obdržení hybridu CPO 2020 jsem si všiml, že klimatizace je chladná (ne studená). A začne se zavírat na nízké otáčky ventilátoru, i když je v kabině docela teplo.

Mám to na auto a ve dne jsem musel snížit teploty alespoň o 6-8 stupňů pod to, co potřebuji, abych se cítil stejně pohodlně i v noci.

U všech mých ostatních Honda/Acura, kde se to stalo, to bylo po nejméně 80 2020 mil a bylo to znamení, že AC potřebuje doplnit více chladiva. Zdá se překvapivé, že to vidíme v roce XNUMX. Je to u těchto hybridů normální úspora paliva? Nebo bych to měl nechat prověřit prodejcem?

2022 RDX PMC
2020 MDX Hybrid Advance
RSX 2002
268 příspěvků · Připojeno 2019

Hybridní model nemám ani o něm nevím, ale AC by měla být studená bez ohledu na to, co. Také obvod střídavého proudu je uzavřený systém, není třeba doplňovat chladivo tak často, znamená to, že někde uniká.

Pokud nefouká studený vzduch, vzal bych to zpět k prodejci, aby to zkontroloval.

125 příspěvků · Připojeno 2021
A teplotu máš nastavenou na nejnižší hodnotu? Pokud ano, je určitě něco špatně.
mvl Začátek diskuse
637 příspěvků · Připojeno 2021

Ne nejnižší teplota, jen se nezměnila od několika posledních dní, kdy mrzlo. AC si neudržel podobný vnitřní pocit jako v předchozích dnech, kdy je venku tepleji, a rozhodně nefoukal tak studený jako typický studený vzduch, který normálně dělaly všechny moje předchozí nehybridní Honda/Acura.

Vše mi připomíná typický únik chladicí kapaliny. Jen mě překvapilo, že jsem to zažil na 15 2020 mil v roce XNUMX.

2022 RDX PMC
2020 MDX Hybrid Advance
RSX 2002
125 příspěvků · Připojeno 2021

ČTĚTE VÍCE
Zpětné odskočení okna Mercedes-Benz třídy C při zavírání - příčiny a jak to opravit

Jsem trochu zmatený. Pokud je venku horko a klimatizace pro vás nefouká dostatečně studená, ale přesto nesnižujete teplotu, proč ne? Pokud vám nevyhovuje nastavená teplota a je pro vás příliš teplo, logika velí, abyste teplotu snížili. Mám pocit, že mi něco chybí.

Nejsem si jistý, jak venkovní teplota koreluje s vaším „pohodlím“ uvnitř kabiny s ohledem na nastavení klimatizace. Bez ohledu na to, jestli je venku 30 nebo 130, nastavujete klimatizaci na to, co vám vyhovuje, ne?

mvl Začátek diskuse
637 příspěvků · Připojeno 2021

Ve všech mých ostatních Hondách/Acurách s klimatizací jsem si pár dní po koupi auta nastavil svou oblíbenou teplotu a už jsem ji neměnil, pokud s ní na sezónu nepohnu o stupeň nebo dva, protože mám na sobě tenčí bundu. Klimatizace mě dokázala udržet v pohodlí bez ohledu na počasí.

Nikdy jsem nemusel měnit teplotu podle venkovního počasí, kromě případů, kdy jsem měl únik chladiva nebo rozbitý kompresor. Stalo se to u každé Hondy/Acury, kterou jsem vlastnil, v rozsahu 80 až 120 tisíc kilometrů.

Z komentářů se zdá, že něco není v pořádku – tak šup k prodejci. Trochu se mi ulevilo, že jsem si koupil prodlouženou záruku AcuraCare na 9 let/150 XNUMX, pokud se tyto věci pokazí tak brzy.

2022 RDX PMC
2020 MDX Hybrid Advance
RSX 2002
5595 příspěvků · Připojeno 2013

Ve všech mých ostatních Hondách/Acurách s klimatizací jsem si pár dní po koupi auta nastavil svou oblíbenou teplotu a už jsem ji neměnil, pokud s ní na sezónu nepohnu o stupeň nebo dva, protože mám na sobě tenčí bundu. Klimatizace mě dokázala udržet v pohodlí bez ohledu na počasí.

Udělal jsem to samé – před téměř 70 lety na svém MDX 8 nastavil teplotu na 2014, nechal jsem ji na Auto a nezměnil jsem ji. Žiji ve velmi mírném klimatu, ale řídil jsem všechny extrémy, včetně mnoha letních jízd v horké poušti i chladnějších horských jízd a Auto na 70 mi funguje dobře. Jeden rozdíl může být v tom, že nosím stejné oblečení po celý rok bez ohledu na počasí – triko, šortky a žabky, takže nemusím měnit vnitřní teplotu podle toho, jak jsem se oblékal. Jediný důvod, proč by člověk měl změnit teplotu, je ten, že se oblékají jinak – mají na sobě kabát nebo tak něco.

Klimatizační systém by neměl potřebovat přidávat chladivo, pokud nedochází k úniku. Můj nemá žádné přidané a funguje dobře.

Jsou chvíle, kdy vzduch vycházející z ventilačních otvorů není tak studený jako jindy. Předpokládám, že toto je „Auto“ v akci a míchá vzduch, aby se pokusilo udržet nastavenou teplotu, spíše než aby fungovalo stejně jako v manuálním režimu nebo v systémech klimatizace ve starších autech. Přesto to funguje.