Sága pokračuje podivnými zvuky. Nedávno jsem si všiml progresivního drsného/drtivého zvuku při zatáčení při nízkých rychlostech. Mám najeto něco málo přes 1000 km. Doufal jsem, že je to jen běhoun pneumatiky na hrubém asfaltovém povrchu, ale i nadále jsem si všiml zvuku na několika typech chodníků. Výraznější u ostrých levých zatáček ve srovnání s pravými. Řízení se také zdá trochu nedbalé v pomalých rychlostech a driftování nenápadně vlevo na dálnici.

Je třeba poznamenat, že také stále pracuji se svým prodejcem, abychom zjistili podivné vibrace, které se objevují při uvolnění brzdy po jízdě po dálnici. Středový tlumič výfuku již vyměnili bez jakéhokoli vylepšení. Myšlenky??

FuzzyHat

Člen

Zprávy 33 Reakce 6 Stát NE Země Spojené státy americké

Sága pokračuje podivnými zvuky. Nedávno jsem si všiml progresivního drsného/drtivého zvuku při zatáčení při nízkých rychlostech. Mám najeto něco málo přes 1000 km. Doufal jsem, že je to jen běhoun pneumatiky na drsném asfaltovém povrchu, ale stále jsem si všiml zvuku na několika typech vozovek. Výraznější u ostrých levých zatáček ve srovnání s pravými. Řízení se také zdá trochu nedbalé v pomalých rychlostech a driftování nenápadně vlevo na dálnici.

Je třeba poznamenat, že také stále pracuji se svým prodejcem, abychom zjistili podivné vibrace, které se objevují při uvolnění brzdy po jízdě na dálnici. Středový tlumič výfuku již vyměnili bez jakéhokoli vylepšení. Myšlenky??

Zkusili jste na těchto zatáčkách vypnout ESC, abyste zjistili, zda to způsobuje ESC?

Královská bouře

Člen

Startér závitů #3
Zprávy 49 Reakce 6 Stát WI Země Spojené státy Co řídím 2018 Kia Stinger GT
Startér závitů #3

Nezvažoval jsem to. Existuje rychlý způsob, jak resetovat ECU bez nutnosti odpojovat baterii? Nepříjemné je umístění kufru pod rezervou.

FuzzyHat

Člen

Zprávy 33 Reakce 6 Stát NE Země Spojené státy americké

nezvažoval jsem to. Existuje rychlý způsob, jak resetovat ECU bez nutnosti odpojovat baterii? Nepříjemné je umístění kufru pod rezervou.

Přejít na baterii bude nejjednodušší.

robz32

Dosaženo 2000 příspěvků

Zaměstnanec
Zprávy 2,045 664 Reakce 2 Město Houston State TX Země Spojené státy Co řídím Stinger GTXNUMX

Zvuk při zatáčení vypadá jako tření pneumatiky nebo dotyk o nějakou součást odpružení. V předchozím vláknu jste řekl, že jste nainstalovali spouštěcí pružiny, začněte tam kontrolovat, zda jsou pružiny nainstalovány správně. To by také mohlo vyřešit váš druhý problém s brzděním.

Královská bouře

Člen

Startér závitů #6
Zprávy 49 Reakce 6 Stát WI Země Spojené státy Co řídím 2018 Kia Stinger GT
Startér závitů #6

Díky za příspěvek. Nechal jsem použít blatníky, ale žádné další nové komponenty zavěšení. Všiml si ještě někdo výrazného hluku vozovky/pneumatik při prudkém zatáčení při parkování?

PSIzávislý

Člen

Zprávy 138 Reakce 11 Stát MI Země Spojené státy americké

Díky za příspěvek. Nechal jsem použít blatníky, ale žádné další nové komponenty zavěšení. Všiml si ještě někdo výrazného hluku vozovky/pneumatik při prudkém zatáčení při parkování?

Ne můj, ale mám 2.0.

Královská bouře

Člen

Startér závitů #8
Zprávy 49 Reakce 6 Stát WI Země Spojené státy Co řídím 2018 Kia Stinger GT
Startér závitů #8

ČTĚTE VÍCE
Audi SQ7 se třese při dálničních rychlostech - příčiny a jak to opravit

Zvuk při zatáčení vypadá jako tření pneumatiky nebo dotyk o nějakou součást odpružení. V předchozím vláknu jste řekl, že jste nainstalovali spouštěcí pružiny, začněte tam kontrolovat, zda jsou pružiny nainstalovány správně. To by také mohlo vyřešit váš druhý problém s brzděním.

Jo, souhlasím. Když jsem zajížděl na příjezdovou cestu, mohl jsem zvuk replikovat i při plazení. Takže v žádném případě nejde jen o běhoun pneumatiky na chodníku.

Estrong55

Nový člen

Zprávy 3 Reakce 0 Stav V Země Spojené státy Co řídím 2018 Kia Stinger GT2 AWD

Díky za příspěvek. Nechal jsem použít blatníky, ale žádné další nové komponenty zavěšení. Všiml si ještě někdo výrazného hluku vozovky/pneumatik při prudkém zatáčení při parkování?

Všiml jsem si stejného broušení na mém gt2. Chtěl jsem upravit tlak v pneumatikách, abych zjistil, jestli to má nějaký účinek? Souhlasím, je to zvláštní. Můj to udělal od té doby, co jsem ho vyhnal z pozemku a můj je kompletně skladem.

Odesláno z mého iPhone pomocí aplikace Tapatalk

Královská bouře

Člen

Startér závitů #10
Zprávy 49 Reakce 6 Stát WI Země Spojené státy Co řídím 2018 Kia Stinger GT
Startér závitů #10

Všiml jsem si stejného broušení na mém gt2. Chtěl jsem upravit tlak v pneumatikách, abych zjistil, jestli to má nějaký účinek? Souhlasím, je to zvláštní. Ten můj to udělal od té doby, co jsem ho vyjel z pozemku a ten můj je úplně skladem.

Odesláno z mého iPhone pomocí aplikace Tapatalk

Příští týden mám domluvenou službu, abych se na to podíval. Budu vás informovat o tom, co najdou/řeknou.

MurlinatoR

Dosaženo 1000 příspěvků

Zaměstnanec
Zprávy 1,231 303 Reakce XNUMX Stát IA Země Spojené státy Co jezdím Spousta vozů Kia

Příští týden mám domluvenou službu, abych se na to podíval. Budu vás informovat o tom, co najdou/řeknou.

[MENTION=675]Royalstorme[/MENTION], předpokládám, že máte AWD. Stejně jako vy [MENTION=967]Estrong55[/MENTION]?

Je opravdu velká šance, že to, co slyšíte, je pouze systém AWD. JAKÉKOLIV vozidlo s trvalým pohonem všech kol způsobí mírné slepení mezi přední a zadní částí při prudkém zatáčení při nízkých rychlostech.

Královská bouře

Člen

Startér závitů #12
Zprávy 49 Reakce 6 Stát WI Země Spojené státy Co řídím 2018 Kia Stinger GT
Startér závitů #12

[MENTION=675]Royalstorme[/MENTION], předpokládám, že máte AWD. Stejně jako vy [MENTION=967]Estrong55[/MENTION]?

Je opravdu velká šance, že to, co slyšíte, je pouze systém AWD. JAKÉKOLIV vozidlo s trvalým pohonem všech kol způsobí mírné slepení mezi přední a zadní částí při prudkém zatáčení při nízkých rychlostech.

Děkuji za komentář. Ano, můj je AWD. I když zvuk, který slyším, je při velmi pomalých ostrých zatáčkách, jako při parkování. Takže se zdá méně pravděpodobné, že to bude ze systému AWD, ne?

Estrong55

Nový člen

Zprávy 3 Reakce 0 Stav V Země Spojené státy Co řídím 2018 Kia Stinger GT2 AWD

[MENTION=675]Royalstorme[/MENTION], předpokládám, že máte AWD. Stejně jako vy [MENTION=967]Estrong55[/MENTION]?

Je opravdu velká šance, že to, co slyšíte, je pouze systém AWD. JAKÉKOLIV vozidlo s trvalým pohonem všech kol způsobí mírné slepení mezi přední a zadní částí při prudkém zatáčení při nízkých rychlostech.

Ano moje je awd .. taky jsem o tom přemýšlel. To mi dává smysl.

ČTĚTE VÍCE
Dveře Hyundai i10 vydávají při otevírání nebo zavírání vrzavé zvuky

Odesláno z mého iPhone pomocí aplikace Tapatalk

MurlinatoR

Dosaženo 1000 příspěvků

Zaměstnanec
Zprávy 1,231 303 Reakce XNUMX Stát IA Země Spojené státy Co jezdím Spousta vozů Kia

Děkuji za komentář. Ano, můj je AWD. I když zvuk, který slyším, je při velmi pomalých ostrých zatáčkách, jako při parkování. Takže se zdá méně pravděpodobné, že to bude ze systému AWD, ne?

To je ve skutečnosti situace, kdy se to NEJVĚTŠÍ pravděpodobností stane při nízkých rychlostech. Když jsem v automobilovém průmyslu, kdykoli potřebuji otestovat funkčnost systému AWD/4×4, tak to testuji. Pokud si vezmete systém a zablokujete pohon všech čtyř kol, otočíte volantem na většinu cesty a jedete pomalu, jako byste zaparkovali auto nebo v kruhu, téměř vždy uslyšíte spojení mezi hnacími nápravami kvůli rozdílu v oblouk řízení předních pneumatik.

edyan702

Nový člen

Zprávy 2 Reakce 2 State NV Země Spojené státy americké

Právě jsem si koupil model 2018 4cyl Base RWD a zažívám stejný problém. Vozidlo má najeto 3000 XNUMX km a také při zatáčení doleva vydává skřípavý zvuk a pocit ve volantu. Všimněte si, že hluk i broušení jsou jemné, ale rozhodně odlišný zvuk při zatáčení doprava.

Technik nejprve uvedl, že neslyšel/necítil rozdíl, ale trval jsem na druhém názoru. Technický dozor uznal rozdíl v hluku a pocitu:

08/11/18 — objednané díly: 86512-j5000 (držák-FR bump)
08/18/18 — díly nainstalovány Problém přetrvává
08 — objednány díly: kloub s kuličkovým ložiskem
08/23/18 — Problém nainstalovaných dílů zůstává, k diagnostice problému byl zapotřebí speciální servis.
08 — objednané díly: Kompletní HUB
09/04/18 — díly nainstalované, problém zůstává, okresní manažer volal, aby problém přehlédl
09/07/18 — e-mailová odpověď od servisního zástupce. „Po výměně obou předních nábojů/ložisek a opětovné kontrole od našeho Kia Field Technician a od našeho Kia District Managera Kia porovnala jízdní vlastnosti a hlučnost s jiným podobným modelem, zcela novým stingerem, a zjistila, že hluk a jízdní vlastnosti jsou nejlepší. stejně jako zbrusu nový stinger. Od společnosti Kia Motors America přišla zpráva, že vozidlo funguje tak, jak bylo navrženo, a v tuto chvíli mi nepovolili žádné další opravy, protože vozidlo funguje tak, jak bylo navrženo. Vozidlo nechám umýt a připravit k vyzvednutí zhruba do 1 hodiny, pokud si chcete vozidlo přijet. Omlouvám se za nepříjemnosti s tím vším a vážíme si vaší trpělivosti během tohoto procesu. Také bych rád poznamenal, že mám na pozemku další podobný model, pokud byste chtěli vozidlo otestovat na silnici a porovnat jízdní schopnosti.“

. není spokojený s výsledkem.

Nakonec jsem byl ze své nové první KIA nadšený, ale nyní jsem odcházel s nejistotou a obavami o kvalitu konstrukce a dlouhou životnost Stingeru. Také jsem právě zkoumal hlavní problém se špatnou kvalitou laku a tím, jak se barva velmi snadno odlupuje. SMH

MurlinatoR

Dosaženo 1000 příspěvků

Zaměstnanec
Zprávy 1,231 303 Reakce XNUMX Stát IA Země Spojené státy Co jezdím Spousta vozů Kia

Právě jsem si koupil model 2018 4cyl Base RWD a zažívám stejný problém. Vozidlo má najeto 3000 XNUMX km a také při zatáčení doleva vydává skřípavý zvuk a pocit ve volantu. Všimněte si, že hluk i broušení jsou jemné, ale rozhodně odlišný zvuk při zatáčení doprava.

ČTĚTE VÍCE
Příčiny pálení Pontiac Sunfire a jak to opravit

Technik nejprve uvedl, že neslyšel/necítil rozdíl, ale trval jsem na druhém názoru. Technický dozor uznal rozdíl v hluku a pocitu:

08/11/18 — objednané díly: 86512-j5000 (držák-FR bump)
08/18/18 — díly nainstalovány Problém přetrvává
08 — objednány díly: kloub s kuličkovým ložiskem
08/23/18 — Problém nainstalovaných dílů zůstává, k diagnostice problému byl zapotřebí speciální servis.
08 — objednané díly: Kompletní HUB
09/04/18 — díly nainstalované, problém zůstává, okresní manažer volal, aby problém přehlédl
09/07/18 — e-mailová odpověď od servisního zástupce. „Po výměně obou předních nábojů/ložisek a opětovné kontrole od našeho Kia Field Technician a od našeho Kia District Managera Kia porovnala jízdní vlastnosti a hlučnost s jiným podobným modelem, zcela novým stingerem, a zjistila, že hluk a jízdní vlastnosti jsou nejlepší. stejně jako zbrusu nový stinger. Od společnosti Kia Motors America přišla zpráva, že vozidlo funguje tak, jak bylo navrženo, a v tuto chvíli mi nepovolili žádné další opravy, protože vozidlo funguje tak, jak bylo navrženo. Vozidlo nechám umýt a připravit k vyzvednutí zhruba do 1 hodiny, pokud si chcete vozidlo přijet. Omlouvám se za nepříjemnosti s tím vším a vážíme si vaší trpělivosti během tohoto procesu. Také bych rád poznamenal, že mám na pozemku další podobný model, pokud byste chtěli vozidlo otestovat na silnici a porovnat jízdní schopnosti.“

. není spokojený s výsledkem.

Nakonec jsem byl ze své nové první KIA nadšený, ale nyní jsem odcházel s nejistotou a obavami o kvalitu konstrukce a dlouhou životnost Stingeru. Také jsem právě zkoumal hlavní problém se špatnou kvalitou laku a tím, jak se barva velmi snadno odlupuje. SMH

Ahoj [MENTION=1541]edyan702[/MENTION], vítejte na fóru! Jsem rád, že tě mám.

Mé slovo k vám je toto; nebuď nejistý. Existuje mnoho výzkumů, které provedly velmi renomované společnosti, které ukazují, že spolehlivost a kvalita vozidel Kia dnes převyšuje většinu ostatních společností. Také si pamatujte, že jste si vybrali společnost, která dává své peníze tam, kam mají, a kryje vaše díly na 60,000 5 mil nebo 40 let. To je o XNUMX % déle než u všech ostatních výrobců na masovém trhu.

Dokonalé auto nakonec NIKDO nevyrábí. Včera Toyota svolala 1,000,000 150 8,500,000 hybridů kvůli riziku požáru. Středa Ford svolal F-XNUMX kvůli riziku požáru. STÁLE je svoláno XNUMX XNUMX XNUMX vozů kvůli airbagům, které mohou při nehodě zabít cestující.

Hlučné hnací ústrojí nebo nějaký sporný žlutý nátěr působí poněkud méněcenně.

Také se mi zdá, že vyvinuli velmi cílené úsilí, aby se pokusili nahradit některé možné problémy zdarma s ohledem na uspokojení hosta.

Kia Stinger

Nejčastějšími příčinami cvakání a žádného klikání u Kia Stinger jsou slabá baterie, koroze na svorkách baterie, špatné elektrické připojení startéru, špatné uzemnění a vadný motor spouštěče.

1. Slabá baterie

Hlavní příčinou cvakání a nestartování v Kia Stinger je slabá baterie. Pokud uslyšíte cvakání z motorového prostoru, když se pokoušíte nastartovat vozidlo, znamená to, že baterie je dostatečně nabitá k aktivaci elektromagnetu (který je zdrojem cvakání), ale není dostatečně nabitá k napájení startéru. Startér vyžaduje vysoký elektrický proud k přetočení motoru, zatímco světla a stěrače spotřebují k provozu velmi malý proud – nevylučujte proto slabou baterii, i když elektrické příslušenství ve vašem Stingeru funguje normálně.

Blikající světla na palubní desce, rychlé cvakání

Dalším příznakem slabé baterie v Stingeru je blikání světel na palubní desce a/nebo rychlé cvakání při pokusu o nastartování motoru. Pokud není baterie dostatečně nabitá pro napájení startéru a pokusíte se protočit motor, napětí baterie se sníží tak, že nebude moci správně napájet světla, příslušenství a samozřejmě startér. Cvakání může být způsobeno relé v pojistkové skříňce nebo elektromagnetem startéru.

ČTĚTE VÍCE
Jak na dálku nastartovat Chevy Suburban pomocí klíčenky nebo mobilního zařízení

Příznak: Rychlé cvakání

Test poklesu napětí: Můžete také zkontrolovat pokles napětí na baterii, když se pokusíte nastartovat motor. Pokud napětí příliš klesne, pod 10 voltů, vaše baterie nemá dostatek nabití k nastartování motoru. K tomu může dojít v důsledku vnitřní degradace baterie, pokud vozidlo dlouho stálo, nebo pokud selhal alternátor ve vašem Stingeru a nedobíjí baterii správně.

Jak nastartovat Stinger

Chcete-li vyloučit vybitou baterii, nejlepším postupem je nastartovat Stinger pomocí startovacích kabelů a zdravé baterie z jiného vozidla nebo pomocí zesilovače baterie, pokud je k dispozici.

požadavky: Motor obou vozidel by měl být vypnutý a převodovka v Parku.

  1. Připojte červený kabel ke kladnému pólu vybité baterie v Stingeru.
  2. Připojte druhý konec červeného kabelu ke kladnému pólu dárcovské baterie.
  3. Připojte černý kabel k zápornému pólu dárcovské baterie.
  4. Nakonec připojte druhý konec černého kabelu k jakékoli holé nenatřené kovové části těla nebo motoru vašeho Stingeru.
    Bezpečnostní upozornění: Připojení černého kabelu přímo k zápornému pólu baterie Stinger může vznítit hořlavé plyny z baterie v důsledku jisker.
  5. Spusťte svůj Stinger.
  6. Odpojte kabely v opačném pořadí.

Varování: Vždy existuje riziko spálení alternátoru nebo jiných elektrických součástí, pokud motor vozidla s dárcovskou baterií běží během nouzového startu. Při nouzovém startování Stingeru se proto doporučuje nechat motor dárcovského vozidla vypnutý.

Doporučené video

Vyčistěte kontakty baterie

Rychlé čištění: Existuje úhledný malý trik, s nímž můžete vyčistit korozi na svorkách baterie vašeho Stinger za méně než minutu. Zkorodované vývody zalijte horkou vroucí vodou a koroze se jen rozpustí. Provádějte vždy jednu svorku a nedovolte, aby se kaluž vody na horní straně baterie dotýkala obou svorek současně, mohlo by dojít ke zkratování baterie.

Důkladné čištění: Chcete-li důkladně vyčistit baterii ve vašem Kia Stinger, musíte nejprve odstranit kabely svorek, což nevyžaduje žádné speciální znalosti, jen trochu soustředění, protože pořadí je velmi důležité. Nejprve odstraňte černý kabel ze záporného pólu pomocí klíče nebo kleště. Dále můžete odpojit červený kabel kladné svorky. Dávejte pozor, abyste se kovovým nástrojem nedotkli obou svorek, bude to drahá chyba. Po vyjmutí baterie z obvodu můžete začít s čištěním zkorodované baterie brusným papírem. Po vyčištění znovu připojte kabely v opačném pořadí, nejprve kladný, potom záporný.

3. Špatné elektrické připojení startéru

Poté, co vyloučíte problémy s baterií, je čas prozkoumat napájecí kabel pro startér a jeho připojení od baterie ke startéru ve Stingeru. Napájení startéru může být přerušeno z důvodu koroze na spojích nebo pokud se spoj uvolní. Cvakání pochází z solenoidu spouštěče, který je stále pod proudem, protože má samostatný obvod, ale motor spouštěče nedostává žádnou energii z baterie.

Pokud zjistíte korozi, očistěte postižený konektor a svorku brusným papírem. Kromě toho se doporučuje zkontrolovat napětí na startéru a provést test kontinuity z baterie do startéru pomocí multimetru. Napětí by mělo být 12+ voltů (napětí baterie) a odpor by měl být nula ohmů nebo velmi blízko nule.

ČTĚTE VÍCE
Moje Kia Sorento diesel 2009 už 2 roky nejezdí. Kontrolky motoru svítí, ale nejdou nastartovat.

Poškození hlodavci

Pokud hlodavci, jako jsou krysy, myši nebo veverky, rozkousají kabel startéru, může to způsobit slabý nebo žádný tok elektrického proudu do motoru. Hledejte stopy po kousnutí v motorovém prostoru a prohlédněte kabel startéru. Pokud je kabel poškozen, vyměňte jej za nový.

4. Špatné uzemnění

Co je to zemní spojení?

Záporný pól baterie je připojen k tělu/šasi Stinger, nazývá se uzemnění. Motor také vyžaduje ke své funkci uzemnění, ale způsob uložení motoru neumožňuje, aby mezi motorem a karoserií procházel elektrický proud (kvůli uložení motoru s nevodivou pryží). K tomuto účelu se používá zemnící pásek/vodič pro spojení motoru a podvozku.

Co se stane, když se zemní spojení pokazí?

Pokud se zemní spojení podvozku nebo motoru ve vašem Stingeru z důvodu rzi nebo koroze pokazí, budete čelit nejrůznějším elektrickým problémům, včetně cvakání a bez problémů se startováním. Motor spouštěče a jeho solenoid závisí na správném fungování uzemnění motoru. Když je zem špatná, solenoid spouštěče může stále fungovat a vydávat cvakání, protože má nízký požadavek na proud, ale motor spouštěče nemusí přetočit motor kvůli požadavku na vysoký proud.

Jak zkontrolovat, zda je uzemnění dobré?

Kvalitu zemního spojení v Stingeru můžete zkontrolovat provedením testu vodivosti mezi záporným pólem baterie a motorem. Vezměte multimetr, změňte jeho nastavení na symbol ohmů. Dotkněte se jedné sondy záporného pólu baterie a druhé sondy jakékoli odkryté kovové části motoru. Odečet by měl být na nebo velmi blízko nule ohmů. Totéž proveďte mezi záporným pólem baterie a jakoukoli odkrytou kovovou (nelakovanou) částí šasi/karosérie.

Zkontrolujte uzemnění

Pokud se test vodivosti nezdaří, zkontrolujte stav zemnění ve vašem Stingeru. Zkontrolujte konektory zemnících kabelů (baterie ke karoserii, karoserie k motoru), zda nejeví známky rzi nebo koroze. Očistěte kontakty brusným papírem.

5. Špatný startér motoru

Pokud se na motoru spouštěče v Stingeru objevila závada a motor není schopen protočit, uslyšíte pouze cvakání ze solenoidu spouštěče, když se pokusíte nastartovat motor.

Dočasná oprava

Existuje letitá osvědčená metoda startování motoru s vadným startérem. Vezměte kladivo a začněte bít do startéru (ne příliš silně), zatímco se váš přítel snaží nastartovat motor zevnitř vozidla. Toto řešení je účinné, když jsou části uvnitř spouštěče slepené k sobě nebo jsou ozubená kola mírně vyosená. Je však možné, že se startér blíží ke konci své životnosti, proto se doporučuje nechat jej zkontrolovat odborníkem.

6. Porucha motoru

Ve velmi vzácných případech může zadřený motor způsobit, že v Stingeru nedojde ke startování a cvakání. V tomto případě se motor neroztočí a při pokusu o nastartování uslyšíte jediné cvaknutí ze startéru. Nejčastějšími příčinami poruchy motoru jsou nedostatek oleje, špatná údržba a hydrolock. K tomu obvykle dochází, když motor náhle zhasne s hlasitým klepáním a poté se nepřetočí.

Proč investovat do čističky vzduchu?

Existuje mnoho důvodů, proč vaše Kia Stinger vydává cvakání a nejde nastartovat. Při hledání důvodu byste měli začít s nejzjevnějšími příčinami, které lze snadno diagnostikovat: slabá baterie a špatné elektrické připojení.

V každém případě je vhodné, aby laici navštívili dílnu. Profesionální mechanik za vás může rychle diagnostikovat problém bez kliky.