Ahoj, asi před měsícem jsem koupil ojetý Hyundai i2017 30t 1.4 z roku 27.00 od hlavního prodejce a převodovka byla vždy vroubkovaná, což vedlo k těžkému řazení, cítím se jako spojka, ale spojka stále kousne brzy. Četl jsem toho na světových fórech docela dost o problémech s převodovkou nebo spojkou. Může někdo další potvrdit tyto problémy a jaké obvykle jsou?. Jak jsem řekl, koupil jsem to od hlavního prodejce a to je 60 mil daleko a doufal jsem, že se tam nikdy nebudu muset vrátit, protože nemám žádnou jinou dopravu a hlavní prodejce prostě popírá jakoukoli znalost „problémů“ a říká, že je to cesta řídím to. Takže za druhé se mi to auto docela líbí. Jak si stojím v otázce převzetí zpět za účelem vrácení peněz, vím, že mi to maximálně ztíží. Pokud to nefunguje, může mě někdo nasměrovat na dobrého specialistu na spojky/převodovky ve Wiltshire?.

Út 12. ledna 2021 11:37

Pokud je stále v záruce Hyundai a koupili jste jej nedávno, proč byste se neobrátili na prodejce? Pokud jej odnesete k opravě k jinému prodejci než Hyundai, riskujete ohrožení záruky.
Dodávající prodejce může souhlasit s tím, že je problém, ale pokud řekne, že jsou všichni takoví, můžete požádat o zakoupení jiného podobného modelu z jejich skladu a ověřit si to sami.

Út 12. ledna 2021 13:46

Na spojky se po velmi krátké době nevztahuje žádná záruka, pokud nelze prokázat, že jde o výrobní vadu.

Pokud se jedná o nedávný nákup, bude snazší říci, že byl vadný při nákupu (nic dokazovat, pokud méně než 28 dnů, prodejce prokázat, pokud je méně než 6 měsíců) a odmítnout jej, než prokázat, že se jednalo o výrobní vadu.

Út 12. ledna 2021 14:59

Zdá se, že jsem po dlouhou dobu viděl spoustu problémů se spojkami Hyundai (a v menší míře s manuálními převodovkami). Můj první Hyundai (i2009 z roku 10, který byl koupen nový a začal hrát během několika týdnů) měl novou spojku namontovanou v záruce po dlouhé hádce s Hyundai, která se z ní snažila vykroutit. Mělo to chvění spojky a na tehdejších fórech bylo mnoho dalších lidí, kteří bojovali s Hyundai s podobnými věcmi.

Út 12. ledna 2021 16:41

Vraťte se do dealerství

Út 12. ledna 2021 17:56

Vzhledem k tomu, že jste vůz zakoupili od hlavního prodejce, není pochyb o tom, že na něj stále platí zbytek 5leté záruky, kterou měl, když byl nový.

Zajímalo by mě ale, zda je problém, který popisujete, skutečně problémem, nebo ‚charakteristikou‘ auta?. Ne všechna auta mají plynulé řazení a pokud jste přišli z něčeho s obzvláště hladkým řazením, zveličovalo by to vnímaný problém.

Jsem však trochu zmatený, pokud správně rozumím vašemu příspěvku, provedl jste průzkum a našel důkazy, že tato auta skutečně trpí problémy s převodovkou a/nebo spojkou. Pravděpodobně jste také testovali auto před nákupem, takže jste zažili změnu převodového stupně před podpisem na tečkované čáře, ale šli jste do toho a koupili jste ho?.

Ale jak řekli jiní, máte práva, i když ignorujete záruku (ačkoli jak říká skidpan, pokud je to spojka, záruka se na ni nevztahuje, ne na auto 27 XNUMX mil). Určitě je ale potřeba problém řešit přes prodejce. A jak již bylo řečeno, požádejte o vyzkoušení jiného příkladu, pokud vám řeknou, že je to právě řazení.

ČTĚTE VÍCE
Citroen C3 způsobuje špatný stav najetých kilometrů a jak jej zlepšit

Út 12. ledna 2021 19:55

Jak naznačujete, opotřebení spojky by normálně šlo s vysokým bodem záběru. Zářez převodovky by mohl být tah spojky a zní to spíše jako problém s pomocným nebo hlavním válcem.

Předpokládám, že je to hydraulická spojka? ISTR (je to velmi dávno) jsme měli podobné příznaky na Mk1 Golf. Bylo to tahání bovdenu spojky přes přepážku!

Út 12. ledna 2021 23:14

Je v záruce, tak ho vraťte alespoň na řádnou diagnostiku. Prodejci mají půjčená auta, pokud máte obavy z toho, že jsou bez, zavolejte jim a uvidíte, co řeknou. Pokud, jak říkáš, spojka tak hodně kousne může být spojka nebo tak něco. Nemá smysl kupovat auto v záruce, pokud ho nepoužíváte

Čt 1. dubna 2021 22:23

Důvod, proč jsem se zdráhal vzít to zpět, je, že autobazary vám obvykle nechtějí pomoci a získat auto k použití může být obtížné. Auto nerado mění rychlostní stupně rychle, všechny změny se musí provádět při nízkých rychlostech Nedávno jsem zkoušel rychlý rozjezd na prvním místě a když zařadím na druhý, nelíbí se mu to a skřípal všechny ostatní rychlostní stupně jsou v pořádku žádné křupání . Převodovka není nijak zvlášť pozitivní a nedbalá se šesti manuálními rychlostmi je snadné přejít ze 4. na 6. nebo ze 3. na 5.

Čt 1. dubna 2021 22:31

Omlouváme se, že odpověď chvíli trvala, nedostávám upozornění z tohoto webu.

Pá 2. dubna 2021 13:08

OP to nepomůže, ale moje i30 koupená nová v květnu 2019 přišla s 2letou zárukou na „kotouč spojky“, což bylo překvapením, protože jsem si myslel, že spojky jsou opotřebením. Možná Hyundai reagoval na kritiku. Řazení bylo trochu vroubkované od nového v 1. a 2. (jak někteří profesionální recenzenti komentovali), ale s pouhými 8.5 k na hodinách je nyní velmi hladké.

Pá 2. dubna 2021 14:22

Přeji vám hodně štěstí s prodejcem, protože jsem byl zděšen tím, jak se místní prodejce Hyundai choval k mé partnerské tetě.

Nové auto neustále vybíjelo baterii a prodejce trval na tom, že to byla postarší teta, která nechala otevřené dveře.

Ani jí nenabídli, že ji upustí, když ho vrátí, na vzdálenost tří mil. To se stalo několikrát a vše, co udělali, bylo nabití baterie.

Když jsem se zapojil a nechal auto u nich, zkontrolovali a zjistili, že je problém s kabelovým svazkem na I 10.

Důkladně ošklivá zkušenost a strašný způsob, jak zacházet se starší zákaznicí, možná protože je nepravděpodobné, že bude žít tak dlouho, aby si koupila další?

Pá 2. dubna 2021 15:00

OP to nepomůže, ale moje i30 koupená nová v květnu 2019 přišla s 2letou zárukou na „kotouč spojky“, což bylo překvapením, protože jsem si myslel, že spojky jsou opotřebením. Možná Hyundai reagoval na kritiku. Řazení bylo trochu vroubkované oproti novému v 1. a 2. (jak někteří profesionální recenzenti komentovali), ale s pouhými 8.5 2 na hodinách je nyní velmi hladké. jsou kryty na XNUMX roky

Záruka Hyundai po dobu nejméně 10 let uvádí, že spojky jsou kryty po dobu 2 let / 60,000 XNUMX mil.

ČTĚTE VÍCE
Příčiny a diagnostika vibrací volantu Toyota Avalon

Brzdová obložení jsou kryta na 2 roky / 20,000 XNUMX mil.

Pokud se podíváte na část záruky „omezené krytí“, jsou tam podrobnosti o dalších položkách opotřebení, jako jsou klínové řemeny, lišty stěračů atd.

Upravil galileo dne 02 v 04:2021

Čt 8. dubna 2021 20:00

Můj hlavní problém je, když zrychlím z 1. na 2., jednou to křuplo, takže teď nezrychluji rychle, pokud je to v pořádku. Pokud by to byl problém spojky, proč by to mělo vliv pouze na změnu mezi těmito převody?. Zbytek krabice je v pořádku, jak jsem již zmínil, ale není definován, je to jako miska polévky a můžete slyšet a cítit každou změnu převodového stupně prostřednictvím páky. Pokud by to bylo klasické auto, nečekali byste to od 3 let starého auta s 27.000 XNUMX na hodinách.

Čt 8. dubna 2021 20:39

Můj hlavní problém je, když zrychlím z 1. na 2., jednou to křuplo, takže teď nezrychluji rychle, pokud je to v pořádku. Pokud by to byl problém spojky, proč by to mělo vliv pouze na změnu mezi těmito převody?. Zbytek krabice je v pořádku, jak jsem již zmínil, ale není definován, je to jako miska polévky a můžete slyšet a cítit každou změnu převodového stupně prostřednictvím páky. Pokud by to bylo klasické auto, nečekali byste to od 3 let starého auta s 27.000 XNUMX na hodinách.

Moje i2009 z roku 30 se 74000 XNUMX mil na hodinách má řazení, které je pozitivní a jako nůž máslem.

Jak jsem řekl, je to moje nové, načasování řazení je důležité pro hladké řazení. (Mých prvních pár aut mělo opotřebovanou synchronizaci, to se učí vyvažovat otáčky a rychlost, aby se zabránilo ošklivým křupáním a trhanému postupu)

Upravil galileo dne 08 v 04:2021

Čt 8. dubna 2021 20:50

Když se nad tím zamyslím, původní Mini mělo velmi dlouhou řadicí páku, po roce nebo dvou se řazení rychlostních stupňů stalo uměním, vágně to sotva popisuje, ‚míchat kaši gumovou lžičkou‘ byl jeden z běžných popisů.

Pokud vaše převodové stupně nejsou pozitivně definovány tak, jak by měly být, vraťte se k prodejci, požádejte ho, aby zkontroloval propojení a/nebo požádejte o vyzkoušení jiného vozu, abyste zjistili, zda jsou všechny takové. Design se mohl v posledních letech změnit.

Čt 8. dubna 2021 22:09

Řazení má bezpochyby dva kabely vedoucí od páky k převodovce. Pro ně bude upravena procedura. Vyhledejte pokyny a poté proveďte postup. Pravděpodobně to hodně zlepší.

St 14. dubna 2021 15:49

Jak jsem již někde řekl, že zařízení, které křupe, je od druhého prvního k druhému, s nímž musím být jemný. Zbytek převodovky neskřípe, ale je to nedbalý nedefinovaný zážitek a zajímalo by mě, jestli byste měli opravdu slyšet řazení převodovky tak hlasitě jako tohle a cítím každou změnu ozubení při řazení.

ČTĚTE VÍCE
Má Buick Cascada Apple CarPlay?

St 14. dubna 2021 16:40

Žádná otázka – předejte to prodejci. Nechte je vyřešit, v čem je problém.

Může to být táhlo nebo převodovka, která je v záruce (předpokládám). I když spojka, můžete mít nárok nebo mohou přispět.

Poslední možností by bylo získat zprávu typu AA – ale to je další cena a měla by být až poslední možností, nikoli první.

St 14. dubna 2021 17:56

Toto vlákno jste založili před více než 3 měsíci a zdá se, že jste neudělali nic pro to, aby bylo auto skutečně vytříděno.

Psaní o tom vaše problémy nevyřeší.

Lidé na tomto fóru nemohou vyřešit vaše problémy.

Mechanická víla to magicky neroztřídí, když spíte.

Pouze VY může něco udělat a to znamená vzít ho zpět do garáže, ve které jste jej koupili, ale možná vám pomůže jiný servis Hyundai.

Takže nastupte do auta a promluvte si se skutečnou osobou ve skutečné garáži. Během tohoto uzamčení zůstaly otevřené, takže žádné výmluvy.

St 14. dubna 2021 20:49

Hodiny také hlasitě tikají ohledně vašich práv na nákup ojetého vozu od prodejce – 6 měsíců je klíčové období

Upravil Big John dne 14 ve 04:2021

Čt 15. dubna 2021 21:51

Trochu mimo téma. Když jsme v roce 2019 šli do Austrálie, většinou NSW. Množství korejských aut muselo být viděno, aby se dalo věřit. Jezdili jsme s Hyundai i30 kolem Sydney několik dní. Pak vyzvedl další i30 ze Sydney do Brisbane přes Hunter Valley, podél pobřeží atd. Pak kolem Brisbane do Irwins Australia zoo. Takže jsme hodně jezdili s i30. Přišlo mi to jako příjemné snadné soužití s ​​autem. Trochu neinspirativní, ale kompetentní a kdybych jeden vlastnil, byl bych šťastný. Preferoval jsem svou 1.4t Vitaru, ale jako pronájem auta slušné. Žádné problémy s převodovkou. Nevím, jak daleko, ale muselo to být celkem tisíc mil. Když jsme letěli do Perthu, vyzvedli jsme zbrusu novou Toyotu Camry. Což bylo krásné. Zklamaný neviděl téměř žádného Holdense.

Čt 15. dubna 2021 23:18

youngalistai

Toto vlákno jste založili před více než 3 měsíci a zdá se, že jste neudělali nic pro to, aby bylo auto skutečně vytříděno.

Psaní o tom vaše problémy nevyřeší.

Lidé na tomto fóru nemohou vyřešit vaše problémy.

Mechanická víla to magicky neroztřídí, když spíte.

Pouze VY může něco udělat a to znamená vzít ho zpět do garáže, ve které jste jej koupili, ale možná vám pomůže jiný servis Hyundai.

Takže nastupte do auta a promluvte si se skutečnou osobou ve skutečné garáži. Během tohoto uzamčení zůstaly otevřené, takže žádné výmluvy.

Naprostý souhlas se skidpanem, je čas obléknout si velké chlapecké kalhoty a jednat hned.

Není třeba se vracet k dodavateli, auto má poruchu a každý prodejce Hyundai má povinnost se na něj podívat a opravit nebo vyměnit.

Pokud dostanete „všechny jsou takové“, proveďte zkušební jízdu v podobném starém příkladu, abyste potvrdili, že ten váš je vadný.

ČTĚTE VÍCE
Jak povolit nebo zakázat výstrahu klaksonu Mislock na Ford F-150

Mimochodem, kdyby to bylo před 40 lety, řekl bych, že to zní jako varovná synchronizace na druhý rychlostní stupeň. Moje první auto, Austin 1100, mělo přesně tento problém. Naštěstí mě táta naučil, jak dvojitě vypínat spojku, už žádné křupání.

Ne 18. dubna 2021 21:34

Může to být způsobeno špatnou kvalitou nebo špatným předchozím vlastníkem, v obou případech, pokud je to méně než 6 měsíců, co jste jej vlastnili, vraťte jej prodejci

Když jsem si nedávno koupil ojeté auto, ptal jsem se na STK a bylo mi řečeno, že byla provedena 7. října. Pak jsem se zeptal na rady a bylo mi řečeno, že žádné nemají. Auto je tři roky staré, má najeto 9750 km a.

Mám Jeep Grand Cherokee, který jsem koupil od prodejce a po sedmi dnech se přehřál, což způsobilo poškození motoru. Odmítá cokoli dělat v rámci záruky, kterou poskytl k vozidlu, popř.

Koupil jsem Ford Focus ST TDCi 2015 a najel jsem 17,402 XNUMX mil. Nyní se rozbil a Ford mi řekl, že se na něj nevztahuje záruka, protože je v něm nesprávná třída oleje. Stálo mě to hodně peněz.

Koupil jsem si v autoservisu vadné auto, a když jsem to zjistil, řekl jsem autoservisu, že chci vrátit peníze podle zákona o právech spotřebitelů z roku 2015, protože auto není vhodné pro daný účel. Měli jsme jen auto.

Používáte zastaralý prohlížeč. Nemusí správně zobrazovat tyto nebo jiné webové stránky.
Měli byste upgradovat nebo použít alternativní prohlížeč.

Jack_Red

Člen

22. ledna 2018 36 31 18 30 Anglie

tak jsem vyrazil ze světel rychle a přeřadilo to na 4. opravdu rychle s téměř žádným výkonem.
Okamžitě jsem se zastavil a vonělo to jako spálenina.
auto má najeto pouze 1200 km. (200 mil je mých, koupil jsem to, když jsem udělal 1000).
jen na 5 minut zaparkoval, odjel a od té doby je vše v pořádku.

mám se obávat? co to je

paul-h

Presenter

Zaměstnanec
Nthusiast
15. prosince 2017 1,551 1,629 113 33 XNUMX XNUMX Glasgow

tak jsem vyrazil ze světel rychle a přeřadilo to na 4. opravdu rychle s téměř žádným výkonem.
Okamžitě jsem se zastavil a vonělo to jako spálenina.
auto má najeto pouze 1200 km. (200 mil je mých, koupil jsem to, když jsem udělal 1000).
jen na 5 minut zaparkoval, odjel a od té doby je vše v pořádku.

mám se obávat? co to je

Vzal bych to zpět prodejci. Od té doby to udělal? Na tyto vozy máme 5letou záruku přátelskou k závodním tratím, po tom všem vývoji a špatném zacházení, které měli na „ringu“, bych byl velmi překvapen, kdyby spojka prokluzovala!

Jack_Red

Člen

22. ledna 2018 36 31 18 30 Anglie

Myslím, že máte pravdu, není na škodu přimět je, aby si to prohlédli.
vzal ji na 30 minut ven a vše je v pořádku bez problémů. možná to bylo jen nějaké mazivo na spojce nebo tak něco, doufám, že je to nové.

ČTĚTE VÍCE
Příznaky, příčiny a diagnostika špatných ložisek kol Kia Sportage

paul-h

Presenter

Zaměstnanec
Nthusiast
15. prosince 2017 1,551 1,629 113 33 XNUMX XNUMX Glasgow

Myslím, že máte pravdu, není na škodu přimět je, aby si to prohlédli.
vzal ji na 30 minut ven a vše je v pořádku bez problémů. možná to bylo jen nějaké mazivo na spojce nebo tak něco, doufám, že je to nové.

Nemám nápad, ale nemělo by to klouzat. Budou to testovat a řeknou vám to samé.

Vyndejte to a dejte to na 5. nebo 6. a přibijte to z rychlosti 30 mph. Pokud to bude klouzat, pak to za těchto podmínek sklouzne.

Bohatý

Člen

Nthusiast
11. února 2018 93 60 18 60
Ahoj, všiml si někdo, že 5. až 6. rychlostní stupeň je trochu tuhý, když je motor teplý?

jammin

Člen

Nthusiast
26. ledna 2018 94 98 18 43

Ten můj může být občas dost výrazný na 6. místo, ale zdá se, že se to zlepšuje s více kilometry na autě. Zřejmě je to problém i u některých aut v Německu.

Bohatý

Člen

Nthusiast
11. února 2018 93 60 18 60
To je dobré vědět .. to zní, jako bych na tom potřeboval najet ještě pár kilometrů

jammin

Člen

Nthusiast
26. ledna 2018 94 98 18 43

Dosud jsem ve svém najel ~750 mil a není to vyřešeno, ale zdá se, že se to zlepšilo. Něco, na co si dát určitě pozor.

paul-h

Presenter

Zaměstnanec
Nthusiast
15. prosince 2017 1,551 1,629 113 33 XNUMX XNUMX Glasgow

Na toto téma zde již byl chat,

Wouter

Člen

23. února 2018 50 27 18 33 Belgie

Právě jsem testoval další výkon N, ale tentokrát se mi převodovka vůbec nelíbila. Zdálo se, že má potíže se zařazením (všechny převody). Pamatuji si, když jsem jel normální N, převodovka byla úžasná (snadné házení). To auto mělo najeto 4000 km, tohle bylo skoro úplně nové. Ten, který jsem včera řídil, měl pocit, že opravdu potřebuje nějakou sílu a hůl se nepohnula jediným hodem (klidně jste mohli nechat hůl v polovině vzorku a skřípat převody). Také jsem necítil, že by rozdíl fungoval tolik, jako když jsem řídil jinou výkonnou verzi, a zdálo se, že má nějak větší točivý moment.

Jaké změny jste zaznamenali po době záběhu (i po 5000 km a více)? Obzvláště se bojím té převodovky, všimli jste si toho samého a zlepšilo se to?

Garth

Známý člen

1. února 2018 568 737 93 Vídeň
Najdete zde pár diskuzí na toto téma. Po pár tisících km se to uvolní.

Wouter

Člen

23. února 2018 50 27 18 33 Belgie

Viděl jsem trhavý závit převodovky 1. a 2. převodového stupně, ale nejsem si tak jistý, že je to stejný problém jako problém, který popisuji (u všech převodových stupňů). Opravdu doufám, že se to zlepší, jak říkáš, krátké jednoduché hody jedním švihem je to, co se mi poprvé líbilo. Dokonce i podřazování s povoleným přizpůsobením otáček jsme trochu „meh“.